A NO PHOTO POST

Älskar det faktum att majoriteten av mina inlägg rör Storvreta på ett eller annat sätt. Men spenderar ju trots allt ganska mycket tid där. Och några bilder från Peace and Love får ni inte heller eftersom jag endast tog typ två bilder och dom var på en kille som låg i det höga gräset vid en parkering, helt borta och ovetandes om vart har var och hur han hamnat där, med en enhörningsballong med sig. Däremot måste jag tillägga att han var otroligt charmig. Och ja, för en gångsskull kör jag ett inlägg utan bilder, med massa massa text, tyckte det var dags att väga upp det hela lite.
Men bör väl avrunda det hela nu då. Avslutar med att säga att jag har världens finaste pojkvän, som stått ut med mig i lite mer än tre månader och som är det bästa som hänt mig. Åh han är så fin. Om han inte vore så jefla kameraskygg skulle jag slänga upp hur mycket bilder som helst på honom här. Men det kommer väl någongång i framtiden. Adios.
(Kommer sakna dig när du är i USA Emmy, komsi hem nununu! Tihi)

Kommentarer
Skrivet av: Emmy heter jag

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHA

Så sitter jag och läser å bah- MÅTTE HON NÄMNA MIG ANNARS ÄRO HENNES DÖD MYCKET NÄRGÅNGEN



SÅ GÖRU DEE

ERU SÖÖT ELLER JA VA INTE ENS SERRI MED DEN NÄRGÅNGNA DÖDEN<3<3<33<3<3<3

PUSS PÅ DIG


Lämna gärna en liten kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du en mail? (endast jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv en rad eller två här:

Trackback
RSS 2.0