I'LL BE BACK

Alltså jag vill ju egentligen skriva här. Jag vill skriva så himla mycket. Tills fingrarna blöder i princip. Jag vill fylla denna sida med min vardag och lite därtill. Jag vill fylla den med mina upplevelser och med mina drömmar. Varför gör jag inte det då? Främst ursäkters fel. När det var skola fanns det ingen tid. Inget intressant hände. Hade ingen dator att fixa med bilderna på. Sen så fick jag ju faktiskt en dator. Men så försvann min kamera spårlöst. Nu går jag i djupa tankar om en ny, men då finns de där igen. Ursäkterna. Jag har ju inga pengar. Jag ska ju lägga pengar på det och på det osvosv. Prioriteringar helt enkelt.

En annan sak som håller mig från att skriva är också detta med att jag gjorde denna blogg som en fotoblogg, med formatet på bilder och själva bloggen. Och hur lätt blir det att driva en "fotoblogg" utan en kamera? Väldigt svårt om ni frågar mig. Men jag ska styra upp detta på något bra sätt! Ska göra om och göra rätt och rusta upp och förhoppningsvis ska den bli så satans bra och jag kommer blir så himla nöjd. Förhoppningsvis. Åh vad bra det skulle vara. Men tills dess att det händer får ni ha det så bra.

Kommentarer
Skrivet av: ~ Elinemma

Hejsan hoppsan, jag håller på att gå igenom bloglovin byten och som jag märkte är det några som försvunnit och jag tycker inte om när folk bara tar bort en utan att säga till, så jag undrar om du fortfarande följer mig ? :) med ett ärligt svar tack.
mvh elinemma

2012-07-09 @ 12:32:22
Blogg: http://bananene.blogg.se

Lämna gärna en liten kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du en mail? (endast jag som ser)

Har du en blogg?

Skriv en rad eller två här:

Trackback
RSS 2.0